громадське здоров'я

Задля покращення стану громадського здоров’я шляхом попередження ключових факторів ризику, організація планує здійснити наступні проекти.

Скорочення шкоди від куріння

  • Вивчення позицій сучасної науки та дієвих підходів до вирішення проблеми куріння.
  • Організація та проведення дослідження електронних систем доставки нікотину щодо можливостей їх використання для скорочення шкоди від куріння.
  • Актуалізація дискусій щодо проблеми куріння а науковому середовищі та органах державної влади.
  • Розробка практичних пропозицій щодо скорочення шкоди від куріння в Україні.
  • Організація підготовки та розсилки дайджесту науково аргументованої інформації, що міститиме сучасні позиції до вирішення проблеми куріння.  

Формування культури здорового харчування

  • Підготовка та розповсюдження інформаційних матеріалів щодо концепції здорового харчування через онлайн ЗМІ. У рамках інформаційної кампанії планується створення спеціальних проектів на сторінках популярних онлайн ЗМІ (одного або кількох), які мають розділи "Стиль життя" або "Здоров'я".
  • Відповідно до напрямку роботи ЗМІ, розділи будуть наповнюватись інформацією про тенденції у здоровому харчуванні, тести нових методів, інтерв'ю з кращими дієтологами, спортсменами, експертами у галузі харчування.
  • Налагодження співробітництва із представниками бізнесу, зацікавленими у популяризації здорового харчування. Компаніям, що виготовляють продукти харчування, буде запропонована консультаційна підтримка із розробки програми КСВ у сфері охорони здоров'я та інтеграція у проект у соціальних мережах.
  • Підтримка організацією ініціатив, пов'язаних із активним способом життя, фізичною активністю у регіонах (особливо, серед молоді). Фандрейзингова діяльність із пошуку ресурсів для реалізації проектів у регіонах. 
  • Створення та поширення соціальної реклами з даного питання (Let me out, робоча назва). Концепція кампанії полягатиме у створенні двохвилинних вірусних роликів за участю місцевих зірок та лідерів думок. У простій та доступній формі вони зображуватимуть "звільнення від зайвої ваги" та розповідатимуть про методи профілактики ожиріння за допомоги спорту, активних дій, здорового харчування, тощо. Канали поширення: YouTube, соціальні мережі.
  • Додатково, планується створення візуальної соціальної реклами "Звільнися від зайвого" (афіш, сітілайтів) та поширення їх у ВНЗ, школах та інших громадських місцях.
  • У соціальних мережах кампанія буде спрямована на представників груп ризику – молодь та дорослих людей, що ведуть малорухливий спосіб життя й працюють у офісах. У мережах Facebook та Вконтакті планується створення сторінок проекту. Основна мета – популяризація ЗСЖ, здорового харчування.
  • Для наповнення сторінок будуть використовуватись інформаційні матеріали, інтерв'ю із дієтологами, спортсменами, експертами у сфері харчування. Періодично будуть проводитись онлайн консультування, де кожен бажаючий матиме змогу поставити питання щодо харчування. Додатково, лідери думок (телеведучі, блогери, журналісти, редактори модних журналів) будуть випробовувати програми із зниження ваги та ділитись власним досвідом (плюси та мінуси вживання тих чи інших продуктів, розвінчання міфів). 

Скорочення шкоди віж надмірного споживання алкоголю

  • Організація соціальної кампанії Drink – do it properly (робоча назва). У місцях споживання та придбання алкоголю будуть розповсюджені матеріали (креативні афіши), що робитимуть акцент на необхідності зниження рівня вживання алкогольних напоїв.
  • Залучення партнерів до інтеграції в програму, та створення інформаціних ресурсів та матеріалів з науково аргументованими пропозиціями щодо попередження надмірного споживання алкоголю.
  • Додатково, заплановано широке висвітлення кампанії Drink – do it properly, робоча назва шляхом створення та розповсюдження зовнішньої соціальної реклами у громадських місцях.

Скорочення ризиків для людей з підвищеним тиском

  • Організація соціального проекту зі скорочення ризику різкого підвищення тиску. Проект складатиметься з двох складових: 1) освітньо-інформаційної кампанії з практичними рекомендаціями для людей з підвищеним тиском; 2) експертних оцінок та пропозицій до нормативно-правового поля щодо забезпечення відповідних умов для людей із ризиком підвищенного тиску.
  • Проект передбачає залучення широкого кола партнерів, участь яких забезпечуватиме створення розгалуженої мережі проекту, та розширюватиме можливостями скорочення ризиків для людей з підвищеним тиском.

З метою покращення стану громадського здоров’я шляхом формування культури ЗСЖ, організація планує реалізувати наступні проекти.

Проведення масових заходів із популяризації ЗСЖ

  • Організація двічі на рік масштабного фестивалю здорового способу життя Well-being Fest. У рамках заходу планується обладнання "станцій" спорту та здорового харчування.
  • Партнери заходу матимуть змогу презентувати власні продукти або послуги, прямо або опосередковано стимулюють розвиток фізичного стану та здоров'я (компанії-виробники продуктів харчування, вітамінів, спортивного обладнання та харчування, товарів для матерів та дітей).
  • У рамках заходу будуть проводитись семінари про здорове харчування, профілактику НІЗ, надаватись поради від тренерів щодо корисності тренувань (окремо буде обладнано тренувальну зону).
  • Всім учасникам заходу пропонуватиметься допомога у підбору найкращої дієти та фізичної активності із урахуванням індивідуальних особливостей організму.
  • Анонсування заходів відбуватиметься каналами медіа, зовнішньої реклами та шляхом створення сторінок події у соціальних мережах. 

Залучення українських спортсменів для популяризації ЗСЖ

  • Організація за участі зірок українського спорту відкритих лекторіїв, у рамках яких спортсмени розповідатимуть відвідувачам заходів про користь регулярних тренувань, основи спортивного способу життя та методи профілактики захворювань.
  • Організація серії відкритих тренувань у різних містах країни за участі спортсменів. Тренування будуть проходити циклами у парках, басейнах, спортклубах за попередньою регістрацією бажаючих.
  • У рамках проекту передбачається налагодження співробітництва із власниками спортклубів (надання локацій для тренувань), а також із представниками компаній для розміщення на території проведення заходу продукції, пов'язаної із покращенням фізичного стану та здоров'я (вода, спортивне обладнання та харчування, тощо).
  • Анонсування заходів відбуватиметься каналами медіа, зовнішньої реклами та шляхом створення сторінок події у соціальних мережах.

Проведення освітньої інформаційної кампанії "Спорт = Життя" за участі людей, які змінили власне життя завдяки спорту

  • Ініціювання та проведення соціальної кампанії "Спорт = Життя" за участі героїв серед простих людей, життя яких змінилось завдяки спорту.
  • Поширення історій героїв через канали медіа, зовнішню рекламу та соціальні мережі. Основне повідомлення матеріалів – історії подолання хвороби завдяки спорту чи досягли результатів, не зважаючи на фізичні чи інші обмеження.
  • З метою поширення ключових повідомлень кампанії планується залучення партнерів серед медіа ресурсів, а також створення сторінки проекту у соціальних мережах.